Klik op foto voor vergroting

Meer Foto's.....

Als je bij de Trix over projecten praat, dan kun je stellen dat de Trix in principe één groot project is. Bij de Trix wordt in jongeren geïnvesteerd welke een nieuwe kans krijgen om op een maatschappelijk verantwoorde manier weer in de maatschappij mee te kunnen participeren. De jongeren staan bij ons dan ook te allen tijde voorop.

Tijdens de periode dat jongeren bij de Trix verblijven worden er ook kort lopende projecten gedaan, zoals het bouwen van bootjes en sloepen voor bijvoorbeeld de scouting Nederland.

Ook gebeurt het dat we een kleine opdracht van particulieren krijgen waar we de jongeren op inzetten. Dit zijn bijvoorbeeld inbraakwerende rekken voor achter de voordeur of ankers voor mensen  die een bootje in hun bezit hebben.

Voor deze kleine projecten vragen we wel minimaal de materiaalkosten en de kosten voor het stukje voorbereiding en begeleiding. Omdat de Trix een non profit organisatie is, valt de prijs over het algemeen mee. De doelstelling achter elk project moet zijn dat de jongeren ervan leren.

De Trix is geen commerciële organisatie die grootschalig producten maakt, want daar zouden we namelijk het bedrijfsleven te kort mee doen. Het bedrijfsleven is voor ons namelijk van belang om jongeren uit te laten stromen en niet om te beconcurreren.

Hieronder treft u een aantal van onze afgeronde projecten aan
Klik op een foto voor meer informatie

Sleepaak

masten